BIROCRAŢIE: Cum obţin Cardul European de Asigurări de Sănătate?

Posted on 11 Octombrie 2012

0


Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a conceput un formular care sa va ajute sa completati aceasta cerere care, dupa listare si semnare, trebuie sa o depuneti la sediul caselor teritoriale. Prin acest FORMULAR Casa Nationala de Asigurari de Sanatate va ajuta sa va completati cererea necesara eliberarii Cardului European de Asigurari Sociale de Sanatate (CEASS). Dupa completarea formularului, inainte de a apasa butonul „Tiparire”, asigurati-va ca datele introduse sunt corecte si ca ca aveti pregatita imprimanta pentru tiparirea cererii, imprimatul se listeaza cu datele completate anterior de catre dvs., cererea listata se va semna de catre solicitant si se va depune in original la sediul casei de asigurari de sanatate judetene, respectiv, la sediul Casei de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti. Cererea va trebui insotita de o copie dupa buletinul sau cartea de identitate (certificat de nastere pentru minorii sub 14 ani) si de dovada calitatii de asigurat pe ultimii 5 ani. Termenul de 7 zile lucratoare pana la eliberarea cardului curge de la data inregistrarii cererii. Cardul astfel obtinut este valabil pentru o perioada de 6 luni in orice tara a Uniunii Europene. DETALII

Anunțuri
Posted in: SANATATE